Förlåt!

Jag har verkligen super mycket just nu!
Men ska försöka komma igång och börja blogga igen, få läsare och så.
Det är ju mycket roligare att skriva om man har läsare, och ännu roligare när man får kommentarer.
Den här veckan har det gått jätte bra för mig och emmie.
Hon var super fin både måndag och tisdag, dock ställer jag inte så stora krav, så hon trampar under sig sisodär. vilket inte är ett så stort krav, men jaja.
Har film sedan i tisdags då pappa var med, men sedan så är jag sjuk satt jag kunde inte rida i dag och igår.
Men i allafall fyller jag år på onsdag, och i morron kommer släkten och firar mig.
Får se om jag får någonting jag kan ha i ''ridningen''.
Har önskat mig systemkamera, shabrak och tröja att rida i.
Alltså det är grejerna jag kommer använda i stallet, önskar mig ju annat också.
Men nu ska jag förbereda en outfit, som kommer ut här sedan.


// johanna


Kommentarer
Postat av: Tova

Otroligt fin häst, vad är det för ras på henne? :)

2011-04-05 @ 08:32:33
URL: http://knappskallar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0