God morgon!

Såg vad jag gjorde för inlägg om vardagen igår, haha, kanske inte riktig passar in här.
Men idag ska jag ju som sagt ta kort på fina qelly och massa annat.
Kanske sätter upp kameran och filmar, skulle faktiskt vara kul att se hur det ser ut.
Fast jag kommer inte våga lägga ut den, jag rider så förskräckliigt.
Men vi får väl se hur det ser ut. ;)
Just nu sitter jag och kollar bloggar och bdb, är inte så pepp på att åka än, det har regnat inatt tror jag, eller nått sånt hörde jag iallafall när jag vaknade, och det är kallt och blåser, känns som höstväder.
Men jag har ju inte så stort val, man kan ju inte skippa, och jag vet att så fort jag kommit dit så kommer jag tycka det är kul. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0