Har tänkt efter.

Egentligen tror jag att jag skulle kunna blogga mer, ta mer kort, lägga upp videosar, och ändå hinna med allt ja gör!
Måste bara lära mig att typ, priotera, eller vad det nu heter.
Den dära extra tiden man bara sitter still hemma, i reklam pausen, när man väntar på maten tog bara nått nu, så om det är vardag gå upp och ta fram alla grejer till morgon dagen, fixa sånt som är viktigt.
Då kommer jag hinna blogga mer, för då har jag hunnit gjort allt det jag behöver, då är det enklare för mig att blogga.
Så nu ska jag börja med så kallade to-do-list.
Vet inte hur det kommer funka, men börjar med en redan ikväll, då jag ska planera morgon dagen.


Detta vart ytterst tråkigt inlägg, men jjaja, mest för att ni ska veta, jag bloggar när jag hinner, så ofta jag kan, uppdaterar jag inte en dag, finns det en anledning, oftast så är det för att jag har gjort nått annat eller inte har tid!






Första eller andra månaden jag red henne tror jag, vi har utvecklast nå enormt.

Kommentarer
Postat av: johanna

Oj va roligt! Ska börja följa din med!:D

2011-04-04 @ 15:28:17
URL: http://skooogsmullarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0