Hemma idag också.

Från skolan alltså, så tja, kanske blir nån mera uppdatering under dagen.
Från onsdag till söndag har jag helt ansvar för emmie, men på onsdagen ska jag bara fixa lite på kvällen borsta, nyta vatten, kolla henne, mocka och sånt, Inka anders syster ska fodra och sånt, men resten fixar jag.
Förrutom att ta in alla andra hästar, golden och jag har inte riktigt hittat varandra än,  han har trampar på mina fötter hela tiden, springer över mig, ja typ allt ?

I alla fall kollar jag ponny akuten nu, eftersom jag missar det varje söndag, jag har kollat på det 1 gång på tv, helt sjukt!
Så nu ska jag kolla klart dom när jag ändå håller på, lär ju ta hela dagen, menmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0