Jag lever!

Det har varit väldigt mycket nu, och då har jag inte suttit vid datorn alls, för jag har inte hunnit!

I onsdags så gick jag och emmie ut på promenad i skogen, vi tränade på att stanna, och att gå.
Sedan gick vi fram och tillbaka där det var någonting läskigt, eller där hon alltid se oftast vill springa förbi, eller nått liknande.

I går var det dressyr träning på färsta, gick ganska bra, men vi la till nått hinder eftersom att det inte var någon hoppning igår, jag hoppade dock inte nått, jag fick så jädrans ont i huvudet, och snorig var jag också.
Och vi var ute och red, vill inte bli förskyld igen!

Idag skulle jag rida emmie, men jag ska på födelsedags fest, och då kommer jag inte hinna, men jag vill upp och pyssla om henne, men vet inte ens om jag hinner det.
Så vi får se, så ingen uppdatering ikväll kommer ske i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0