Red Emmie igår!

Men hann inte uppdatera, förlåt.

Gårdagens ridtur gick faktiskt bra!
Mamma var där, vi hjälptes åt att borsta, då min mamma älskar det, :')
Sedan red jag, mamma hjälpte mig att försöka få till sitsen lite bättre och hur jag skulle göra för att få igång bakbenen på henne satt hon inte släpar dom efter sig.
Det gick riktigt bra, sedan galopperade jag fram.
Och det var första gången jag vågade galoppera på liten volt sedan jag ramlade av, kändes asbra!
Sedan tog vi in henne fixade manen och sånt.
Efter vi var klar sopade vi och jag fixade lite i sadelkammaren.
När jag kommit hem så hade jag fullt upp satt jag hann inte blogga!

Mitt nya mål istället för galopp på volt som jag klarat nu efter jag ramlade av då jag vart lite rädd, är att galoppera i skogen.
Känns som ett bra mål så fort snön smällt bara!







Qelly står för bilden idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0