Riktigt trött!

Idag var släkten och firade mig ju somsagt.
Jag fick 520 kronor och massa pressent kort.
Funderar på om det blir en ny telefon eller om jag tar och köper lite nytt till mig och Emmie.
Men min telefon är på väg att balla ur, satt prioterar nog en telefon då jag har sparade pengar också, så jag får pengar över ändå.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men tror jag kommer blogga lite vardag nu i bloggen också.
Inte jättemycket, mest för att fylla upp bloggen 1/2 dagar då jag inte rider emmie eller på färsta, när jag rider blir det ju bloggning om det.
Men ja, ska fortsätta kolla telefoner och lite om mina sparade pengar nu!


Kommentarer
Postat av: cissi :)

fin häst på bilden är den din & vad heter den ? :)

2011-04-03 @ 19:44:45
URL: http://cissiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0