Dagens träning :

Gick superbra !
Vi tränade lite skänkelvikningar, serpentinbågar och att massa annat.
Jag tyckte det var superbra träning, men på slutet vart hon trött när vi galopperade och då dorg hon iväg och tog nått skutt.
Men jag satt kvar och nu är jag ganska mör i kroppen kan jag ju säga.
Men det är bra med lite träning, och nu känner jag att vi har kommit igång igen !
Efter mig tog jag lite bilder när sophie red igenom cora inför i morron, såg jätte fint ut men hon var lite trött.
Sedan så tvättade vi heeela henne, och i morron på morgonen ska vi fixa med henne och jag ska fixa liite med emmie.
Förlåt att det inte kom upp nått inlägg om min och emmies historia, men jag orkade inte skriva ett klockan tio igår på kvällen.

Men nu ska det packas inför i morron.
Klockan nio i morron befinner jag mig i stallet och tio lämnar vi alnö.

kram

oredigerad ;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0