EMMIE HAR VARIT HOS VETRINÄREN.

Emmie har nu varit hos vetrinären.
Texten är lite rörig,

Ulla ringde nyss och började berätta.
I alla fall så fattade jag inte riktigt vad hon sa, men lite  snappade jag upp i alla fall.
Hon ska skrittas så mycket som möjligt.
Och hon går i rast hage utan gräs, för tydligen är hon allergisk mot någonting i gräset ? !
Och lilla söten som lever för att äta, hur ska hon klara detta ?

Hon går med lindor i hagen mot solljuset och dom ska vara på hela tiden.
Så, typ, min häst är, invalid.
Fast nä, men, hon kommer ju dö utan gräs, och bli skitsmal, och när hon dessutom skrittas minst 5 gånger om dagen.

Dock tror jag att jag och emmie kommer bygga upp förtroendet till varandra jätte bra, det är redan nu bra, men det kan bli bättre !

Men alltså, kortfattat, hon går med lindor i hagen och dom är på helatiden, då mna rider också, hon går i rast hage, och hon ska skrittas så mycket som mäjligt.
Även allergisk mot nått i gräset.

Låter det inte kul ? fast ne.
Men vi ska fixa detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0