Gårdagens rid pass i paddocken :

Hejsan, förlåt eller vad man säger, men jag hann inte blogga i går eftersom att det var skola och jag red, sedan glömde jag helt enkelt bort det ! ^^

I alla fall så red jag först i paddocken, och det gick super, och vi travade lite och hon tyckte det var kul. :)
Sedan tog jag ut henne igen, och mockade åt Cora och Emmie, sedan hämtade jag även spån.
Och dom var jävligt tunga påsarna, satt jag fick dra den efter mig upp till stallet, haha klenis man är.
Sedan efter det så hade jag inte så mycket att göra, satt jag fixade ihop lite hö satt det bara var att ta sedan, och så.

Sedan for jag hem och duschade och så.
Idag var andra dagen i skolan, och egentligen så skulle jag iväg i kväll, men hon jag skulle iväg med vart sjuk.
Satt jag vet inte riktigt om emmie får vila eller inte, det är ju bra om hon får röra på sig ! :)

/ Johanna



Natten jag sov hos hanna red hon på kvällen, och jag tog lite kort som ni kommer få se i tidsinställda under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0