God morgon !

Hejsan !

Idag på förmiddagen ska jag bara ta det lungt och så för ikväll gör jag min första ridlektion på färsta efter sommaren.
Dom som följer min bdb vet även att jag kanske ska sluta helt där !

Iallafall känns det ganska sorligt att inte rida med den grupp jag ridit nu med i ett år.
Skratt, tårar, svett och gemenskapen i gruppen, det är verkligen något jag kommer sakna.
All peppning man fick om man tyckte det var svårt, allting kommer saknas verkligen allting.

Efter ridningen på färsta, drar jag nog mig upp till emmie och rider ett pass på henne, jag saknar henne nå enormt och känner mig dum som inte vart där på 3 dagar.
Eftersom att hanna och julia kom igår kväll på moppe hit kunde jag ju inte skicka hem dom, och när vi var klara med allting, var klockan typ nio, helst inte rida då va. ;)

Nu ska jag gå och duscha av mig lite snabbt.

/ Johanna


oredigerad dålig bild från när sophie red, men med ett fint ekipage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0