Hopptävling 13 Augusti.

Hej.
Idag var jag ju som sagt på tävling, och det gick jätte bra !
Och ni som rider vet ju hur man äter när man är på tävlingar, godis och dricka, idag fanns det faktiskt inte nått godis vad jag såg, vilket är ganska bra egentligen.
Men dricka fanns det ju såklart,  har druckit väldig mycket dricka idag, eftersom att det var väldigt varmt ute.

Igår kväll tvättade vi ju hela henne och idag knoppade vi henne och fixade henne ren, sedan drog vi på transporten och begav oss upp till Ånge, väl framme tog vi en hamburgare och satt och kollade på dom andra klasserna, eftersom att det var lite färsta folk med !

I första klassen
som hon hoppade var det 1.10 och det var jätte fint hoppat, vilket slutade på en tredje plats !
Sophie var supernöjd och cora var väldigt duktig.
Mellan 1.10 klassen och 1.20 klassen ställde vi in henne i transporten och fikade lite med nå folk.
Efter det tog vi ut henne och gjorde i ordning henne, och sedan red hon och hoppade fram.
Och dom hade dom jobbigaste hinderskollorna jag någonsin handskas med, dom satt som fast i plast och man behövde skjuta dom upp och ner för att höja och sänka.

I 1.20 klassen vart det två rivningar, men det var bra ändå !
Sedan så borstade vi av henne, fixade iordning och for hem.
Vi var kanske hemma vid sex, och då packade vi upp allt och sedan åkte jag hem.

I morron ska jag upp till stallet för att rida ett litet enkelt pass och även ta bort smöret vi satt dit för att få bort hennes koda.
Sedan så ska jag smörja mina och hennes grejer, så i morron blir det nog lite bilder också.

Det vart ett långt inlägg men nu kommer det bilder ! (har dock inte nå många)


takida hindret, riktigt snyggt !

sophie kollar påfilmen

dålig bild, men hon som vann 1.10 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0