Jag är fortfarande sjuk.

Hejsan.
Jag är fortfarande sjuk, satt jag kommer inte kunna rida idag, ska ringa upp till ulla och säga till så kanske hon tar ut henne på en tur en stund.
Jag har förövrigt tänkt på att kanske löshoppa henne nån dag, eller longera henne, tror hon skulle tycka om det ändå, lite omväxling.

Så fort hon är frisk ska jag i alla fall hoppa henne, jag är skitnervös och kommer få spel, men jaja.
Nån gång måste man ju offra sig för hästen, hon älskar ju att hoppa :D

I september ska nån sitta på qelly för första gången, herregud vad jag längtar !
Att få följa henne, ta hand om henne, lillen.

Nu vart det ett väldigt rörigt inlägg.
Men nu ska jag gå och vila.

/ Johanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0