Tävlingar tar en heel dag !

Hejsan !

Idag var jag ju på tävling med Sophie och Cora, även Anders (han som äger stallet) följde med.
Det var superkul, och det gick jätte bra.
Dock vart det ett pet i 1.10 klassen, men dom var jätte duktiga och kommer bra på hindrerna.
Och i 1.20 vart det två pet, och där var hon väl lite stressad också.

I alla fall innan vi åkte red jag i alla fall emmie, och vi skrittade i paddocken och gjorde lite olika övningar med svängar och sånt, sedab travade jag även lite i båda varv, hon var framåt och allting satt hon verkar inte alls ha ont, vilket känns skönt, satt hon inte har ont. :)

Nu ikväll så har jag gjort i ordning eftersom i morron börjar skolan, och jag ska direkt upp till stallet i morron efter skolan och skritta och små trava henne lite, får väl se om jag drar mig ut i skogen eller nått.
Nu ska jag redigera massa bilder som ni får se sedan.

/ Johanna


oredigerad bild på sophie och cora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0