Ursäkta uppdateringen.

Men skolan har ju varit och jag har inte riktigt hunnit blogga.
I alla fall har inte såret läkt än, och hon skrittas och småtravas fortfarande.
Vi hoppas på att det läker snabbt nu, för såret måste vara läkt innan det blir jätte fuktigt ute i gräset och så.
Och hon har vilat nåra dagar nu förrutom i går då ulla red, men hon behöver ju gå med sin tjockis mage.

Men jag måste bara få berätta en underbar sak som hände i stallet, jag satt på en sån här bank vi har i hagen som man kan hoppa uppför och nerför, då kommer emmie till mig, lägger huvudet på min axel och käkar gräs samtidigt (?) sedan kommer cora på andra sidan, shit vad underbart det var.
Och jag satt och kliade dom heeela tiden, och dom bara njöt och åt, finaste hästarna i världen.

Just nu sitter jag och har ont i halsen och fryser, så antagligen blir det inget stall idag heller, vilket är synd, för jag saknar att sitta på hennes rygg.

/ Johanna


gammal bild, jag måste upp till stallet och fota nån dag !

Kommentarer
Postat av: victoria

Sv; Vi ska köpa en egen häst :)

2011-08-28 @ 10:32:25
URL: http://nightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0