Dagens ridpass.

Hejsan, tänkte skriva om dagen ridpass, eller ridpass och ridpass.
Gick inte att rida för att det är så halt ute, och jag lovar hon är verkligen överpigg nu.
Kan knappt stå still på gången, så måste rida nu i helgen, så snälla att det kan komma liiite snö åtminstonde.
I alla fall så tog jag inte och borstade på henne och myste lite, sedan gick jag ut i hagen och ''tränade'' lite på att stanna när jag säger stanna, gå, backa och sånt.
Det gick faktiskt bra, dock är hon inte så jätte intresserad och jag vill inte göra så mycket mer med henne just nu.
Har dessutom inga bra grejor att köra, och hon har blivit ganska stressad och rädd för saker.

Dessutom har jag nog hamnat i en svacka igen, jag blir nämligen lite orolig/rädd att det ska hända nått i stallet eller ute när hon är pigg och håller på som hon gör.
Men det ska väl fixa sig !

/ Johanna



saknar sommar'n så himla mycket just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0