Lycka !

Dagens ridning i paddocken i snö som yrade och skratt och skoj, var verkligen lycka, så himla härligt !
Vi tog in hästarna, borstade av dom, fixade klart allt sedan drog vi ut i paddocken.
Från början skrittade jag runt och gjorde lite skänkelvikningar, volter och sånt.
Sedan efter att tag då hon var varm och mjuk, så gjorde jag bakdelsvändningar.
Det gick faktiskt bra, fick till 4 stycken som satt perfekt utan problem alls, och hon brukar alltid vara jätte stel ! :')
Sedan började jag trava och det var verkligen fart på henne, gjorde volter och jobbade i en åtta för attt hon skulle lugna sig lite, och sophie gav lite olika tips.
I galoppen så var det bara att hålla i tyglarna, och se till att huvudet stannad kvar i normal höjd, och jag fick hålla in henne ganska mycket, fick även lite form när hon galopperade under sig lite bättre.
Hon var så himla underbar idag satt jag bara ville stå och krama henne i år och känslan, att vi är tillbax på rätt spår,  jag kände mig inte ens osäker en gång idag !
Fortfarande lycklig ! :')
Ursäkta rörigt inlägg !
/ Johanna
Bilder från då det inte fanns nån snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0