ARK

Hejsan, kom nyss hem efter att ha ridit med Sophie.
Vi tog oss och red till alnö ridklubb, väl där träffade vi Gunsan och Åsa.
På vägen dit vart Cora rädd två gånger för stenar, hon är lite som hon är.
Men det är påväg att jobbas bort, vilket är super bra ju !
I skogen mötte vi Tova & Ellinor med sina hästar Baron & Shebang även kallad bengan.
På alnö ridklubb gick det jätte bra, hon var pigg framåt men ibland lite för, ville springa in i galoppen.
Då så gjorde jag halt backade två steg, sedan körde jag igen.
Och vi var kanske ute i 1h & 40 min eftersom det tar kanske 30 min att skritta dit.
När vi kom tillbax så fixade vi, släppte ut hästarna och sedan så bestämde vi att på fredag följer jag med Sophie och Cora på grästävlingarna och jag hjälper till !

Nu ska jag gå ner och äta !

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0