Flugor = Irriterande.

Usch flugorna anfaller emmie hela tiden.
Hon kan bara stanna, men bara i skritt, och stanna och spraka, för att flugorna anfaller henne.
Och jag vet att det är flugor, för jag ahde kollat henne innan, dessutom var det bara där det var skugga, och där var det ju flugor och mygg.

Men iallafall så har jag ridit idag.
Red i morse, men har varit fint väder och jag har passat lillkusin satt jag har inte orkat/hunnit blogga.
Iallafall så tog vi en svöng i skogen, den vanliga som tar ungefär 25 minuter, vilket hon behöver för att värmas upp ordentligt, sedan galopperade jag lite lätt i paddocken och sedan gav jag mig, för hon var väldigt trött.
Och nu ska jag fråga om Hannis vill följa med till stallet i morron då jag ska rida barbacka.
Hade frågat Olivia, men känner att jag ska hinna det denna vecka, så då kanske Hanna vill följa med.
Nu ska jag gå ner och duscha, har nyss varit ue och gått, och vet ni tragiskt nog, så är det skola i morron. :(:(
Men jag överlever väl !
Ligger ett tidsinställt om vad jag ska göra i morron på Emmie, men nu vart det barbacka i stället.
Ha det !



Dålig mobilbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0