Galoppigaloppi. :D

hihi.

Idag så red jag och Maria ut en sväng i skogen, och sedan red vi i hagen, samtidigt som qelly och ebba var där.
Dom jagade oss, och sprang efter oss, lekte följa john, ja allt, satt till slut tog dom in dom i hagen brevid. x'd
Jag och Emmie hade lite galopparbete, uppför backen som inte alls är brant i hagen !
Sedan gick vi in, och tog ut Emmie, för jag var klar före Cora, sedan så skulle jag öppna åt mamma och anders och jävlarns vilken stöt jag fick, jag hade ont i den ända tills jag kom hem, ja jag är klantig.
Nu sitter jag hemma här och har lite brottom, därav det korta inlägget, måste packa och fixa.
Men ja, ska snart sova också, dötrött.
Godnatt !

Älskar att ni fakiskt besöker bloggen mer och mer ! :D

Orkar inte lägga upp nån bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0