Gårdagens och dagens ;

Gårdagen ; Igår så red jag först ut lite i skogen, skrittade och travade, det blåste ute satt hon var lite tittig och hoppade till en gång, men sedan gick det bra.
När vi kom tillbax till paddocken så galopperade jag och gjorde skänkelvikningar, hon var jätte duktig bebis.
Innan jag red så löshoppade vi även qellly, dock var det lite svårt att ta kort och fånga in en qelly och hålla i havre hinken samtidigt kan jag ju säga. ;)
Hon var jätte duktig, som högst hoppade hon 80-85, men hon tyckte det var skitkul och rejsade allt hon hade mot hindrena och studsade efter, bockde inte utan studsade på alla fyra.
Kan ju säga att hon kommer bli fin. :')

Idag ; Så får Emmie vila, det är varmt och jag orkar inte rida.
Har ju ridit två dagar ganska hårt nu, satt hon vilar idag, och det förtjänar hon.
Hoppas bara det är sol på fredag då jag ska rida, för då ska jag rida med midsommarkrans och allt.
Då kommer det bilder.
Jag ska ha hjälm, klännig och barbacka.
Uuur mysigt !
Mne nu ska jag inte sitta och tråka ut er.


arkiv bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0