Gårdagens ridpass.

Igår red jag först ut i skogen till röda huset, och sedna vände jag för jag tänkte gå nåra varv på ängen.
När vi kommer in på ängen vägrade hon gå framåt, sedam vände hon sig om och gick ut (?)
Då tänkte jag rida bort till röda huset igen, eftersom det är en ganska bra grus väg.
Då ville hon inte ens gåförbi ängen där vi gick för den är vid sidan om grusvägen, men jag tvingade henne att gå förbi och tillbax, för jag visste att hon bara fjantade sig.
Sedan red jag i paddocken, hon var jätte snäll och skötte sig super bra.

På färsta red vi ut i skogen, och Nöten satt och försökte he upp huvudet hela tiden, satt jag var på väg att bli nockad flera gånger.
Sedan galopperade vi i en uppförsbacke, vilket var super mysigt, och ponnysarna tyckte det var jätte kul !
Sedan galopperade vi där det var rakt också, och alla tyckte det var jätte kul !
Jag kommer sakna min ridgrupp så in åt norden i höst, ni är ju bäst !
Sedan åkte jag hem.
Och hann inte blogga, satt jag fick göra det nu !
Nu ska jag byta om till ridkläder och äta, sedan blire stallet igen ! :D


Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig ? :)

2011-06-19 @ 15:59:26
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0