Hejsan.

Hejsan, det var längesedan.
Eller kanske, men jag har inte alls haft lust.
Nu ska jag små blogga tills sommarlovet, när det är sommarlov, blir det uppdatering som vanligt, på kvällen eftersom jag kommer vara ute och bada,sola, vara hoss emmie eller nått annat.
Men a, skolan tar över ens liv.
Därför är det skönt med 5 dagars lov.
Dom har tryckt ihop allt nu i skolan, satt jag hinner knappt nått.
Skolan, emmie och där är jag från då jag slutar till mamma och pappa slutar halv fem.
Sedna har jag läxa, ska duscha, kanske gå eller springa, eller vara med kompisar, och rider jag inte emmie på efermiddagen, blir det på kvällen.
Så a, tänkte fixa design då jag fått lite nya ridbilder.
Vi får se om jag bloggar mer idag, men nu vet ni hur det ligger till, om jag inte bloggar, har jag inte tid !

// Johanna & Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0