Saker som jag gärna skulle vilja ha just nu ;



1. En tröja att rida i, som jag kan matcha till det andra.
2. Ett nytt grimskaft som jag kan ha om jag ska ta kort eller nått.
3. Nya ridstrumpor, har, men det är liet tjockare fot på alla utom ett par, och snart är det sommar och då tänker jag inte rida med dom, för då dör mina fötter.
4. Handskar, för jag har inga, tappar jämt bort dom, men skulle kunna ha ett par i min hink.
5. Nya ridbyxor att ha på Emmie, har ju skåp på färsta, och för att jag ska kunna ha åka direkt dit måste jag ha grejer där, och mina ''nya'' är på färsta, och dom jag fått av hanna har jag här, dom är jävlarns sköna, men dom har hål, som går att laga, därför kommer jag inte få nåra nya säkert.
6. Ett shabrak, som jag vill färga ljusgult, ♥

Sedan skulle det ju inte sitta fel med en JW hjälm, läderstövlar, racesafe väst, och sånt, men det är inte prylarna som gör hur man rider, så jag kan gott och väl använda min blå inte så fina väst som jag använder bara på färsta.
Och mina ridskor och chaps eftersom jag inte har växt klart, och min hjälm som inte är så dyr, men ändå skyddar.
Prylar är ju faktiskt inte hela livet, och sedan kanske det är roligare att lägga pengar på annat.

Kram Johanna.
Ursäkta rörigt inlägg, men behövde förklara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0