Solen skiner, och himmele är blå.

KAN DET BLI BÄTTRE ! ? ! ? :D
Faktiskt inte, just nu i allla fall.
Gårdagen var super, först hjälpte jag till en stund att bygga bort banan, sedan så kom allt ''folk'' eller vad man ska säga.
Jag fick hålla i Tonto en stund när anna var och hälsade på melina, och pratade lite.
Och han var super snäll !
Sedan tog jag lite kort som kommer komma upp i tidsinställda i veckan framöver, det första kommer redan idag.
Melina, Anna, Ottilia, Moa och Tova hoppade som jag vet vilka det är och känner.
Sopot ( melinas häst ) stannade och hoppade stillastående tror jag det var, sedan så tappade melina stigbyglarna och allt så hon kastade sig av, men hon fångade in sopot och fortsatte banan. Sjukt bra kämpat Melina måste jag säga !
Sedan åkte jag tilll Emmie, borstade av henne och sedna for jag hem igen, eftersom klockan var nio när jag åkte hem.

Men diag hade jag tänkt att åka upp till emmie snart.
Ska nog cykla, så fint väder ute.
Ska bara ta med något fika, och sedna cyklar jag och äter hos mormor när jag blir hungrig.
Asnice att ha dom mitt emot hästen !

Men nu ska jag gå, kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0