Tuff dag.

Hejsan.
Jag har varken bloggat igår kväll eller idag.
Då jag klev upp halv sex i morse, fort till gunsan (tränare) hjälpte henne att lasta, sedan for vi till färsta eftersom det är drssyrtävlingar där.
Vi knoppade, borstade ch fixade till hennes tre hästar hon hade med sig idag.
Sedan var jag på tävlinarna, och även igrå var jag på tävlingarna.
Och Hanna sov hos mig eftersom hon också var med hos gunsan.
Vi hade jätte trevligt idag, fast jag kan ju säga att när det är tävlingar känner man sig som värsta fettot, för man äter godis, kakor, bullar och sånt hela tiden.
Hehe, men i alla fall skulle jag ha ridit emmie idag, men jag hann inte eftersom att jag kom hem typ halv fem, åt med min kusin som var här, och dom åkte hem sju, sedan så har jag bara slappat, och väntar på pappa för han är och hyr film.
Men nu ska jag kolla vidare.
hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0