Vecka 23.

Det är är så att idag ( söndag ) åker Ulla, Anders, Inka (Ingrid) och Lasse till Finland.
Och kommer hem på fredagen.
Satt jag ska rida hela veckan utom lördag.
Så hela veckan utom lördag är hon minminmin ♥
Skol veckan ser ganska bra ut också, tisdag och onsdag är vanliga dagar, resten äventyrsdag som sexorna ordnar.
Och även träning i kyrkan (jag tråkar sönder i kyrkor) sedan så är det halvdag i skolan.
Men vi har ändå läxa, och jag ska hinnna vara med kompisar en dag.
Då jag faktiskt inte bor i stallet, fast man kan tro det.
Men jag ska tänka lite på planeringen, så får ni se under veckan vad som kommer att jag ska göra på tidsintsällda.
Hare.


Kram Johanna. ( tidsinställt )

Kommentarer
Postat av: annis

hurredu tjejen! ska du inte ta och vara med på ARKs träningstävling typ.. den 18 juni eller nåt ? :D:D

2011-06-05 @ 21:59:10
URL: http://munsborotonto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0