Presentation.

Jo, först tänkte jag berätta vem jag är.
Jag heter Johanna, och har ingen egen häst dock en häst jag rider som medryttarhäst.
jag har väl ridit i kanske 5 år, och då har jag ridit på ridskola där jag har trivts bra.
I höstas började jag rida Emmie, och sedan dess har jag gjort sjuka framsteg!
När jag inte hänger i stallet, vilket jag brukar göra varje dag, är jag med kompisar och sånt.
Mycket av min tid går till ridningen då jag rider Emmie ungefär 3-4 dagar i veckan, sedan två på ridskolan.
För jag vill fortsätta utvecklas och jag har inte nån tränare som jag tränar för på Emmie, då hon är 19 år och varken hon eller jag skulle klara det, just nu i alla fall.

Emmie-Lo är ett halvblod född; 1992.  e. Electro  u.Loranga. (visst är det tjej som är u, hjääärnsläpp.)
Mankhöjd. 1,63.
Avelsvärdebokstav: A B
Avkommor: 2003 Cora-Lo.

Emmsan är världens snällaste, goaste och världsbästa häst!
Verkligen pålitlig i alla lägen.
Under hennes karriär hoppade hon championat och annat på 1,40 nivå.
Enligt hovslagaren har hon mest spenst i benen av alla fem hästar som står i stallet.
Dock är hon lite tjock, men ja.
Ibland är hon trög och lat, vissa dagar har hon bockdagar.
Mer information kommer väl antagligen upp under tiden ni följer bloggen.




// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0