Gårdagens.

Glömde att uppdatera igår, eller glömde och glömde, jag hann helt enkelt inte.
Direkt efter jag hade ridit så duschade jag och for till skolan och jobbade.

Men i allafall ;

När jag kom dit hade fridas lillaponny kommit, åh gud vad söt den var alltså.
Typ en a/b-ponny.
Och så den gnäggade, hihi.
När jag fixat klart emmie så red jag ut i skogen i ungefär 20-25 minuter.
Hon var superfin verkligen !
Sedan red jag lite i paddocken, galopp och över lite bommar i trav.
Och jag som bara hoppat ponnysar, kände gigantisk skillnad.
En häst med skitbra hopppteknik och allting, vilken känsla.
Stegen var underbara över bommarna och hon var glad och jag.
Usch vilken underbar känsla det var så härligt måste jag säga !
Kommer göra det fler gånger verkligen.
När vi var klara avslutade vi med en skritt nere på ängen.
Det var ungefär det.
Har inte så mycket mer att säga om igår, mer än att det kändes fantastiskt hela ridpasset.

johanna&emmie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0