Tillbax.

Ja, nu är man här igen.
Men jag kände att jag behövde ta en paus, för jag och emmie är inne i en period då det är lite jobbigt.
Som jag sagt kan man knappt ta in henne från hagen utan att hon drar elller att hon blir rädd för stängslet.
Man får inte ta henne på huvudet och då backar hon och her upp det rätt upp i luften.
Men när hon håller på så, så blir jag osäker och till och med lite rädd.
M e n mamma och jag har nu bestämt att hon eller pappa ska följa med tills jag inte känner mig rädd längre.
Jag vill verkligen inte bli rädd för henne ordentligt.
Hon har nu fått vilat dom dagar jag skulle ha ridit den hära veckan men jag har varit där och borstat och så.
I alla fall så tror jag detta kommer bli bra.
Men om inte jag orkar eller hinner, så ska jag inte tvångsblogga, då blir det varken kul för er att läsa eller kul för mig att skriva.





Min super fina polle, som jag missade halva öronen på! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0