Dagens ridning !

Låter headern vara ett tag, ska fixa lite i kodmallarna först !
Så dagens & fredagensridning :
Idag ;
Började skritta fram i paddocken eftersom att det var älgjakt, annars brukar jag oftast skritta fram på ängen eller i skogen.
Hon var lite seg och stel så jag gjorde lite skänkel vikningar och jobbade en liten stund på en volt, sedan började jag trava fram och så.
Hon var fortfarande seg, dock inte så stel utan ganska mjuk-
Fattade galopp och inte ens då ville hon länga steget, mamma som var med kollade fall hon var halt eller hade nått i hovarna, men hon var varken halt eller hade nått i hovarna.
Satt vi travade lite till sedan gick vi in och myste, eftersom att hon var så pigg framåt är det inte så stor idè att börja jobba och så.
Hon var i alla fall jätte fin, nu ska jag ringa ulla och bestämma dagar om t veckan !

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0