Ridpass 27/11-11

Hejsan, hann inte uppdatera igår för jag åkte direkt till min moster efter att jag hade ridit, men jag tänkte passa på att göra det nu eftersom att jag är hemma sjuk !

Igår vid klockan ett ungefär åkte jag och sanna till Färsta och kollade en stund på km.
Kan säga att jag vart sjuuukt sugen på att tävla !
Och dom som var där var väldigt duktiga också. :)
När allt var färdigt kom sophie ner och vi bestämde att vi skulle dra ut på en sväng.
Eftersom att det snöar här ! :D (läs snöat)

Vi snabbade oss hem till mig och hämtade mina ridkläder och sedan for vi upp till stallet.
Det gick faktiskt superbra att ta in Emmie från hagen, hon brydde sig inte ett dugg !
Dock går hon utan täcke ju eftersom att hon gjort det hela hösten och har fått vinterpäls satt hon blir ju lagomt blöt när det har regnat och nu snöat då.

Sedan red vi ut, dock var det snö satt det vart ''styltor'' under hovarna och därför tog vi det väldigt försiktigt och var inte ute nå länge alls, vi mötte även ungefär 9 rådjur, sedan om det var samma vet jag inte. ;)
Emmie skötte sig super och det var riktigt mysigt, och det kändes att det var vinter med jacka, täckbyxor och tjocka stora ridvantar .

Idag ska jag inte rida vad jag vet eftersom att jag vart hemma från skolan.
Dock kanske jag åker upp och hälsar på, vi får väl se.

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0