Vad som händer idag, typ.

Hejsan.
Haha, som rubriken säger tänkte jag berätta hur jag har planerat idag.
Ska skriva det hära inlägget, byta om, sedan gå bort till min kompis häst.
Där ska vi gå ut på en promenad i skogen med hästen, för hon får inte rida för läkaren, för hon fick åka ambulans och så i torsdags, och om hon skulle ramla av igen kan ryggen gå av. :/
Men det ska vi göra i alla fall, sedan kanske jag går upp till stallet eller så får mamma och pappa hämta mig, och vi har inga läxor denna vecka så jag kommer kunna vara i stallet ganska mycket.
Vi får dock se om jag ska rida ikväll, för det är så mörkt och jag vill ut i skogen.
Menmen, pannlampa och reflexer ! ^^

/ Johanna



Saknar sommaren, detta var headern jag tänkt mig fast med text då, men den var så suddig och i dålig kvalite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0