Dagens ridpass.

Idag red jag med Sophie, och det gick riktigt bra !
I början på stallgången så skulle jag flytta på min ryktlåda och då fick Cora världens panik och kastade och slängde sig tills hon kommit lös och jag stog själv, mellan Emmie och Cora då dom står mitt emot varandra.
Emmie var helt cool lung och stog bara och kollade på som tur var, och cora klarade sig bra hon med !

Vi red först ut i skogen en sväng sedan i paddocken. Tränade ställa/böja osv för att få igång henne lite mer och galopperade med längningar på långsidan och kortade upp på kortsidan och gjorde en volt, vilket faktiskt gick riktigt bra  ! Hon var arbetsvillig och jätte fin.
Avslutade lite tidigare än Sophie satt fick nåra bilder, endast två som vart någorlunda bra dock.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0