Gårdagen i stallet .

Igår kväll åkte jag upp till stallet och tillbringade min kväll där ett tag. Emmie hade lite svårt att stå still på gången och var nog väldigt sugen på att få komma ut men tyvärr så hann jag inte. Och då känner jag mig typ.. dum eller nått sånt.
Vi myste mest och jag tog lite bilder som jag precis suttit och redigerat såhär nu på kvällen. Och idag fyller jag år och har haft gäster hela dagen. Har inte fått några hästgrejor dock då jag hellre köper de själv, men ett par nya ridbyxor är på g som mamma kanske skulle köpa till mig.

Ni får en bild då resten vart allmänt dåliga och jag redigerar fortfarande bilder från vinter fotograferingen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0