Idag och helgen.

Idag så åkte jag upp till stallet vid halv nio, mockade med mamma och fixade. Sedan tog vi in Emmie och borstade. Hon har troligtvis gått in i elstängslet [haha] igen och är jätte rädd om huvudet igen, vilket inte är lika kul dock..
Men vi gick ut i skogen, efter att kommit från självaste stallet och precis börjat gått mot ängarna efter att ha suttit upp så gick hon jätte konstigt och mamma såg att hon hade tappat ett skydd.
Så mamma gick och hämtade det och vi gick vidare en bit, och då vände Emmie. Jag vände tillbaka och gick några steg och gick tillbaka, hon kändes ju så konstig.

Sedan vände hon själv mot skogen igen. Och då var jag rejält glad [även fast hon inte lyssnade på mig], eftersom att hon brukar vända i skogen och inte vilja gå dit.
Sedan skrittade vi i paddocken och då var hon fortfarande stel, mamma kollade på henne men såg ingenting.
Vi gick in för säkerhetsskull för hon kändes inte bra alls !

I helgen ska jag åka och köpa systemkameran sedan så ska jag rida båda dagarna om hon är bättre.
Nu ska jag börja göra i ordning för min träning som är lite senare.

otroligt tråka inlägg och bloggen är väldigt ful, men snart är vi pågång !

Johanna.


otroligt fula och vi ser allmänt sne ut. och emmie var inte så glad den dagen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0