Gårdagens ridpass.

Hade inte riktigt tid att blogga igår då jag kom hem och idag har jag haft fullt upp med att passa min kusin på två år. Men nu ska jag snart sova också då jag ska vara uppe tidigt i morgon..
 
Igår red jag och sophie ut en sväng, ner för en backe och upp igen två gånger. Emmie som verkligen inte gillar nerförsbackar då hon får lite ont i knäna gick lite försiktigare men hon var seg redan från start. Travade sedan på gräset tillbaka till stallet lungt och sansat förbi unghästarna som hon inte ens kunde gå förbi för en veckan sedan utan att skutta runt. Sedan gick vi in då hon var lite degig och det kändes inte som någon ide att försöka sig till något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0