Har inte bloggat på sex dagar.

Hejsan allihopa. Har inte bloggat på länge, har haft en liten paus. Men nu ska jag försöka få igång bloggen igen, lite svårt att hålla igång två bloggar samtidigt.
 
Idag red jag i alla fall, först ut i skogen men Emmie vart galen då vi red förbi kossorna och dom var precis vid stängslet, och hon är rädd för kossor. Lill tönten.
 
Sedan red jag på ängen i Emmies hage för sophie, satan vad fin hon var idag. Ville gråta för att jag var så lycklig. Hon gick fram för mig i traven, hon lyssnade och när jag vart arg för att hon vägrade fatta galopp fattade hon den direkt. 
Jag tappade ganska mycket yttersidan i höger varv så fick jobba ganska mycket med skänkeln, men är svagare i vänsterbenet och sitter mer åt höger satt det ska nog snart funka. När jag saktade av sökte hon verkligen sig framåt och trampade under sig och det är ju det jag vill uppnå och få henne att jobba. Så nu har jag gjort ett schema för vad vi ska göra satt vi inte hamnar på latsidan i vinter. Ni kanske får se en del sedan. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

GRYMT tävlingstips! Vinn valfri jumpsuit eller valfri hoodie från Chilla Wear :D
http://adaras.se/2012/august/vinn-en-jumpsuithoodie-fran-chilla-wear.html#comment

2012-08-26 @ 22:33:51
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0