Travbommar !

Idag gick det så jävla bra, förutom vänstergaloppen, håller på att bli galen på den.
 
Men i alla fall till ämnet, red ut en sväng och jobbade sedan med ingångsättningar och avbrott i traven och vart riktigt nöjd tillslut då hon verkligen lyssnade. Såg kanske inte så bra ut i formen, men hon lyssnade trotsallt och fick med sig bakbenen.
Sedan la Sophie ut lite travbommar som jag red lite olika vägar och övningar på, gick verkligen skit bra och Sophie sa att det synteds att hon gillade och att hon verkligen jobbade.
Dock skulle vi testa avståndet och Sophie sa precis att jag skulle öka lite då det var ganska långt mellan för att hon skulle jobba mer och vops så hoppade vi över två sista bommarna i bomserien.
 
Känns som hon är så himla lycklig just nu, hon her upp mulen när jag står och gosar med henne satt jag ska pussa henne. Galet vad jag älskar livet just nu ! + att hon har gått ner i vikt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0