Ang bloggen, vad som händer och kommer hända mm.

Hejsan. Sitter just nu hos mormor, med datorn framför mig och en hel del skoluppgifter att ta tag i. Hade tänkt att skriva ett noga och planerat inlägg om hur allting låg till men just nu orkar jag inte och känner inte för det helt enkelt. Fryser gör jag också, det är ungefär -15 varje dag, plus att det har snöat ganska många dagar också, höjer ridusten med en piggare häst men att skolan tar över tiden sänker lite lust också.
 
Förövrigt vet jag inte riktigt hur jag ska göra med bloggen, har bara noll lust för att blogga. Vet inte alls varför, men det är läget just nu och vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Har ingen lust alls till något längre, nästan.
Jag vill sjukt gärna ha kvar bloggen och fortsätta, har dom mest lyckade och misslyckade ridpassen här. Men funderar på att lösenordsskydda, fortsätta skriva om hur det gått och sedan försöka starta bloggen igen kring jul då man har mer tid och man inte har massor av skoljobb, vilket jag troligtvis kommer ha ändå men det är ju jag.

Så, ja. Vet inte ens varför jag skriver det här då läsarantalet är nere på nollstrecket mest hela tiden, helgen ska i alla fall tillbringas med mina fina, Emmie, vänner och troligtvis en till typ. :)
 
Johanna
Så lycklig med min prinssesa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0