Tröttare än tröttast.

Hejsan, idag har jag verkligen vart jätte trött och knappt orkat någonting.. Men var upp i stallet en stund förrut i alla fall!
 
I stallet så började jag att mocka och fixa iordning allt sånt, tog in hästarna (Golden kan inte stå själv ute och det är dom som har hagar brevid varandra) och sedan så myste jag på i ungefär en timme, gick sedan ner till paddocken för jag tänkte lägga ut lite bommar men det var ganska halt där, var inte så jätte halt på stallplanen men ville inte ta risken trots att hon har broddar. Kan säga att jag var påväg att halka med kärran och allt när jag mockat klart, och det är en verkligen en typisk Johanna grej. Som när jag skulle ställa mig upp och ta emot mina betyg och hela stolen flög iväg..
 
Väl hemma har jag i alla fall bara tagit det lungt somsagt, tränat lite rumpa och lår osv. Brorsan och hans tjej kom hem och dom är kvar än, imorgon är det nyår och jag hoppas att jag är pigg då! För ska in till stan och Linnea och sedan sover jag nog över där också för vi ska ner på stan och ha kul. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0