Välkommen tillbaka!

Hejsan, beslutat att ta tag i bloggen nu på lovet och verkligen sätta igång. Kommer inte radera något av det gamla då det har sin historia och jag vill kunna kolla tillbaka och se våra mot/med-gångar.
 
Har ju lånat Josefine's bakgrund som hon hade på en utav dagarna på sin adventskalender och nu är jag med och tävlar i bloggdesignstävlingen också, haha. Dessutom är min design lite väl lik hennes gamla, men får hoppas att du inte tar illa upp av det, eller ser mig som någon som ''härmar''!
Men har suttit och kollat igenom gamla bilder och tänkte fixa ihop ett inlägg med hela mitt år i både vardag och hästrelaterade bilder.
 
Nu, just nu, kör vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0