För seeg för att orka blogga.

Hejsan, har nyss käkat en macka och druckit lite saft. Om ni ville veta alltså.. ;)
Fixade stallet i morse, runt åtta nio tiden. Sedan dess har jag bara solat och myst på. I stallet red jag inget för det var minst typ 25 grader eller nått och det stog helt still och det var fullt med flugor och Emmie hatar ju flugor och sparkar och har sig när man rider så ingen idè. Funderar på att åka upp ikväll och rida om jag har packat klart tills helgen. :)
Ska nämligen sätta mig i bilen och ta mig en sväng till göteborg över helgen, undra vad som händer där då. ;)
Kommer lägga in två inställda per dag, kanske kommer ha en chans att mobil blogga från min brorsas ipod som jag fått låna nu i helgen om det finns internet i huset.
Emmie vilar denna vecka helt om jag inte rider ikväll eller i morgon. Hon förjtänar en veckas helvila, vilket hon ofta får (om jag har mycket skoljobb&fotboll), men hon behöver få tillbaka motivationen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0