Gårdagen i stallet. :)

Idag (läs igår) hade jag fullt upp med att packa och stallet, och städa. Så jag tänkte skriva ett inställt som kommer upp nu idag (torsdag) med om hur det gick och vad vi gjorde och vad jag gjorde under dagen.
 
Åkte upp till stallet runt nio, kom dit och Emmie hade gjort sönder sin flughuva. Myste med henne och hon stog helt lös. Borstade och fixade och sedan gick jag en promenad i paddocken med henne. Var runt 25-26 grader idag så denna vecka vilar hon helt. Vet att hon vilar mycket men hon är 20 år. Hon har gjort sin karriär.
 
Sedan åkte jag hem, fortsatte packa och sedan så åkte jag vidare till min vän Paulina. Sedan kom jag hem, städade bilen och sedan har jag fixat inställda och packat klart det sista, damsög även av i mina två rum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0