Mys i stallet.

Har nyss, okej en timme sedan, varit i stallet och myst på med Emmie. Hon har stort skav precis där tränset sitter så idag kunde jag inte rida alls.Så myste och borstade, smörjde helosan och fettade in hovarna.
Hon hade tagit/kliat av sig flughuvan också, satt vandrade runt i hagen ett tag och letade efter den. Dom har ju en gigantisk hage, eller ja, lagomt stor för att inte hitta den i alla fall !!
Hittade den efter ett tag men ulla skulle laga den, fixade en massa i stallet, smörjde skorna och chapsen och rensade lite bland mina grejor. :)
 
Nu ska jag vänta på brorsan och sedan ska vi käka och ikväll blir det la och hitta på något.
 
 
Var tvungen att ta bort ansiktet då det såg förgräsligt ut.

Kommentarer
Postat av: saga

Fin blogg du har! ♥

Svar: Åh tack ! Svarade lite sent men har inte kollat igenom mina kommentarer sedan innan jag var borta ! :)
None None

2012-07-23 @ 13:32:27
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0