Ridpasset och resten av dagen !

Var i stallet vid nio i morse och red, hon var väldigt stel eftersom att det var så tidigt och hon inte rört på sig så mycket. Borstade och fixade innan jag tog ut henne och vi red i skogen i cirka trettio minuter, det gick inte särskillt bra alls faktiskt från början.
 
Hon lyssnade inte, men som mamma sa kan det vara att mina hjälper inte var tillräckligt bra !
Men sedan så travade jag och då fick hon bara trava i sin egna takt och släppa loss. När jag sedan skrittade på grus vägen hem försökte jag med skänkelvikningarna igen och då gick hon klockrent igenom dom så då fick hon skritta utan krav alls sista lilla korta biten vilket var ungefär, en kort bit sedan runda huset upp till stallet haha !!
 
Sedan idag har jag solat och badat och nu ska jag kolla gossip girl och sätta mig och redigera bilder från idag och sedan göra lite tidsinställda ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0