TODAYS

Det gick ur bra idag ! Skrittade ut en sväng och sedan red jag lite volter i paddocken. Hon var kalasfin och sansad dock trött som tusan satt vart kanske tio min i paddocken och 25 ute i skogen. Krånglade lite i skogen men sedan fixade det sig. :)
 
Har inte bloggat då jag lämnat in min telefon på lagning, varit på hööks och kollat samt målat. Fullt ös, medvetslös är det man brukar säga va. ;)
Var ute på en kvälls promenad också förrut, nu ska jag gå ut och fördröja tiden på stranden tills criminal minds börjar. I morgon är det gatufesten satt klockan står på halv nio för då ska jag upp och skritta ut henne så hon får  och sedan blir det massa fix i stallet, chilla en stund sedan far vi nog för att åka karuseller, käka donken och kolla ed sheeran, amanda fondell mfler. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0