Hur jag vill att min framtid ska se ut.

Jag har tre år kvar till gymnasiet, som ni kanske kan räkna ut då börjar jag sjuan till hösten. Oj, vad liten jag kände mig nu..
 
När jag börjar gymasiet, skulle jag verkligen jätte gärna vilja gå en foto/meda linje med kanske lite estet iblandat ? Då jag älskar att fota och bjuda på mig på själv, när jag är med folk jag trivs med då.
 
Efter det, ska jag åka utomlands med en nära vän i runt ett år och bara leva livet, festa, upptäcka och ja, som jag sa, leva livet. När jag sedan åker hem, ska jag åka till kanada, se till att hitta en skitsnygg hockeyspelare och gifta mig med. Älskar hockey och hockeyspelare, så vad är inte bättre än en jätte snygg vältränad pudding ?
Haha, skämt åsido men har alltid sagt att jag ska gifta mig med en hockey spelare.
 
Detta är endast en backup plan för jag ska bli fotbollsproffs, eller elitryttare. Haha, i alla fall i mina drömmar. ;)
 
Här nedan ser ni några bilder jag tagit, jag är långt ifrån duktig men jag kan lite i alla fall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0