W O W !

Har inte bloggat på två dagar och statestiken är bättre än någonsin ? WHAT HAS HAPPEND ?
Måttligt glad ! Plus att ridpasset igår gick så jävulskt bra !
Hon vände först av flugorna men mamma fick hjälpa mig för hon vägrar verkligen, bara vänder om och går hem..
I paddocken travade jag runt ett tag, över bommar och lite volter osv. Hon gick underbart bra, så himla glad ! Ingen galopp då jag inte ens försökte för då är resten av ridpasset förstört. Kan vara att hon inte gillar underlaget utan skor bak.
 
Efter det åkte jag till celina och hennes häst och fotade och henne och fixade inför att hon skulle tävla idag ! Ni får en smakprov (haha) på dom medans jag redigerar dom andra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0