Dagen och morgon dagen.

Idag red jag ut i skogen med mamma en stund, travade lite fram och tillbaka på en grusväg, en annan väg än i onsdags. Det gick jätte bra tills jag skulle vända sista gången och då vägrade Emmie vända och tjurade som ett jag vet inte vad. La till spöet lite lätt på bogen för då brukar hon lyssna och sluta.
Men nej, slutade med att mamma fick leda henne så då gick vi en bit och sedan vände vi igen. Två steg fram först, sedan ett steg bak.
Men det gick bra så länge vi travade, försökte tänka på min sits och att takten skulle vara lung sansad och att jag skulle rida med små hjälper. Och det gick jätte bra, emmie gick verkligen görfint !
 
I morgon är det tävling. Jag och Sophie ska dit och kolla på Maria, efter det åker jag väl hem och sedan åker jag och rider Emmie. :)
 

Kommentarer
Postat av: victoria

Går det bra med Emmie? :)

Svar: sv ; Ja, det går jätte bra. Vi har precis kommit igång efter ett uppehåll. :)
None None

2012-07-02 @ 21:06:29
URL: http://mliekb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0